Poznaj JDM: Rise of the Scorpion, jedyne w swoim rodzaju wprowadzenie do świata nadchodzącej gry wyścigowej JDM: Japanese Drift Master. Ten darmowy prolog będzie dostępny już latem 2024 roku!
Odkryj początek historii tytułowego "Skorpiona" poprzez opowieść prowadzoną przez panele mangi. Wciel się w rolę Hatoriego "Skorpiona" Hasashiego - potomka tradycyjnej japońskiej rodziny, który stał się jednym z najlepszych kierowców wyścigowych w okolicy. Surowi rodzice i oczekiwania liceum nie mogły powstrzymać go przed staniem się częścią driftowej rewolucji!
Kilometry dróg i nowe lokacje pozwolą ci sprawdzić się w roli kierowcy. Zobacz, jak zmienia się otoczenie wraz z ruchem ulicznym, cyklem dnia i nocy oraz dynamicznym systemem pogodowym. Ścigaj się na wymagających drogach, jakby jutra miało nie być i jedź przez tętniące życiem krajobrazy japońskiej wsi.
Dowiedz się, jak Hatori ugruntował swoją pozycję i zasiądź za kierownicą jego samochodu. W JDM: Rise of the Scorpion poprowadzisz wyjątkowy pojazd, szybki niczym atak skorpiona. Poczuj rosnącą adrenalinę i dryfuj na szczyt.
Każde wydarzenie w JDM: Rise of the Scorpion to nowa historia, ekscytujące wyzwania i kolejna szansa na pokazanie swoich umiejętności. Stań do rywalizacji z najlepszymi i pokaż, że droga do zostania legendą wiedzie przez determinację, pasję i nieustępliwy drift.