Jill of the Jungle: The Complete Trilogy
Na szczęście Jill to twarda sztuka. Potrafi biegać i skakać, do tego znakomicie posługuje się nożem i obrotowym ostrzem. Chcesz zaskoczyć przeciwników Jill? Znajdź magiczne ikony, a kobieta zamieni się w płonącego ptaka, skaczącą żabę, a nawet rybę strzelającą pociskami! Choć Jill jest gotowa na niebezpieczeństwa dżungli, jej misja nie będzie łatwa. Czy odważysz się jej pomóc?