Journey to the Savage Planet
WITAJ W PROGRAMIE PIONIERÓW! Jako najnowszy rekrut Kindred Aerospace — czwartej najlepszej firmy zajmującej się badaniami kosmosu — Twoim zadaniem jest sprawdzenie, czy planeta ARY-26 nadaje się do zamieszkania przez ludzi. Może i nie masz doświadczenia ani ekwipunku, ale… powodzenia!