Journey to the Savage Planet – oceny i opinie
W Boomerdale — miejscu, w którym ma powstać zupełnie nowy nadmorski kurort Kindred — odnotowano gwałtowny wzrost zanieczyszczeń atmosferycznych. Masz się tam udać i dowiedzieć się, co się dzieje. Zbierzesz nieco nowych ulepszeń i nawiążesz współpracę z drugą najlepszą firmą zajmującą się badaniami kosmosu… Tylko co oni tam robią? I co musisz zrobić, aby się ich pozbyć? To najnowsze rozszerzenie zawiera nowe zdolności do zebrania i wytworzenia, które będziesz móc zabrać z powrotem do głównej gry — a także, być może, moc latania! (Z której nie będziesz móc korzystać w podstawowej wersji gry, ale, co tam… ciesz się nią póki możesz!)