KARDS – gra karciana o II wojnie światowej
KARDS jest grą całkowicie darmową, a wszystkie jej funkcje są dostępne od samego początku. Możesz zdobyć każdą kartę dzięki regularnej grze, misjom codziennym oraz rozbudowanemu systemowi osiągnięć, tworząc w ten sposób własną kolekcję.
KARDS łączy w sobie łatwe do opanowania elementy znane z gier karcianych z innowacyjnymi mechanizmami zapewniającymi strategiczną głębię i taktyczną różnorodność. Jak w każdej grze karcianej, budujesz talie i obierasz strategię, a następnie ruszasz do boju, by pokonać przeciwnika.
KARDS zapewnia znajomą scenerię, ale dodaje strategiczną warstwę do pola bitwy dzięki mechanice linii frontu i zarządzaniu zasobami. Linia frontu wprowadza do gry takie pojęcia jak zasięg i ruch, przez co rozgrywka staje się niezwykle taktyczna.