Killing Floor 2
W KILLING FLOOR 2 gracze udają się do kontynentalnej Europy opanowanej przez przerażające, zabójcze klony zwane Zedami, które stworzyli zbuntowani pracownicy Horzine Corporation. Gra zawiera tryb kooperacyjny dla sześciu graczy i szalony tryb wspólnego likwidowania Zedów dla 12 graczy.