Knight vs Giant: The Broken Excalibur
Wejdź w rycerskie buty króla Artura w tej grze akcji typu roguelite w klimatach fantasy i władaj złamanym Excaliburem. Wyrusz na misję uratowania mieszkańców Camelotu, zwycięż przerażającego Olbrzyma Pustki i ucieknij z astralnego wymiaru.
Merlinowi pozostało dość magicznej mocy, by wskrzesić tylko jednego bohatera – króla Artura. Natychmiast zleca mu, by zgładził trzy kolosalne awatary duszy Olbrzyma Pustki, jeden potężniejszy od drugiego! Co więcej, mieszkańcy królestwa zostali rozsiani po całym wymiarze i Artur musi teraz ich znaleźć, by Merlin mógł bezpiecznie przetransportować wszystkich z powrotem do Albionu.
Jest to gra akcji typu roguelite w klimatach fantasy, w której wcielasz się w króla Artura. Twoją bronią jest złamany Excalibur, który pozwala na użycie mocy poległych Rycerzy Okrągłego Stołu, by przedrzeć się przez dzikie hordy przeciwników i zmierzyć się z wymagającymi, olbrzymimi bossami. Odkryj barwne, losowo generowane lochy, otrzymaj błogosławieństwa i zmodyfikuj swój arsenał umiejętności. Uratuj lojalnych mieszkańców królestwa i użyj ich talentów, by przywrócić chwałę Camelotowi!
Walcz z hordami okrutnych potworów – wyrusz do zielonego lasu Brochalant, skwarnej pustyni Sarrache i wybuchowego wulkanu Suidhe, gdzie stawisz czoła przeróżnym przeciwnikom.
Okiełznaj moce poległych rycerzy – dobądź legendarnych broni, np. potężnego Arondighta Lancelota, i wyzwól destrukcyjną siłę umiejętności, np. zabójczego Cięcia Tysiąca Kwiatów – zdolności Tristana.
Otrzymaj błogosławieństwa i wzmocnij swoje umiejętności – ulepsz bronie rycerzy i ich umiejętności potężnymi efektami. Odkryj ponad 100 aktywnych i pasywnych zdolności, które uzupełnią twój arsenał.
Uratuj mieszkańców Camelotu i odbuduj zamek – współpracuj z gildią budowniczych, by postawić sklepy i udogodnienia, które podniosą poziom królestwa i umożliwią wykorzystanie talentów twoich poddanych.
Rozgrywka nigdy nie jest taka sama – odkryj losowo generowany świat i spotkaj wyjątkowych bohaterów niezależnych. Dobij targu z Assamem, zmierz się z wyzwaniami Flecisty i otrzymaj „dary” od Morgany.