Kumitantei: Old-School Slaughter
„Cesarstwo Japońskie, 1989 rok… W zapuszczonym bunkrze budzi się szesnaścioro elitarnych uczniów klasy absolutnej, którzy zostali uwięzieni i zmuszeni do zabijania w ramach eksperymentu Apatia. Połączą siły, by odkryć tajemnice tej przedziwnej alternatywnej przeszłości, czy poświęcą człowieczeństwo i życie w teraźniejszości?”
– Nawiąż więź z rówieśnikami! Poznaj klasę absolutną z 1989 roku poprzez słuchanie dialogów, dawanie prezentów i otrzymywanie potężnych kart do użycia podczas debat!
– Przetrwaj proces! Zdementuj kłamstwa oraz udowodnij swoją niewinność! Inspirowane kultowymi seriami Ace Attorney i Danganronpa procesy kliniczne mogą się skończyć tylko przelewem krwi – winowajcy lub pozostałych!
– Stwórz talię! Twórz absolutne połączenia z kart znalezionych w bunkrze oraz otrzymanych za nawiązywanie więzi z rówieśnikami, by zdominować debaty i procesy!