Dołącz do łowczyni Aloy, która walczy o ocalenie Ziemi przed pradawnym cyfrowym demonem oraz bandą czcicieli Słońca, pragnącymi żyć na świecie pozbawionym cienia, by mogli kąpać się w słonecznym żarze, gdy wszystko wokół płonie.
Poluj na maszyny w pojedynkę jako Aloy lub odblokuj barwnych bohaterów: Varla, Teersę i Erenda. Wykorzystaj ich unikatowe zdolności do pokonywania wrogów i przezwyciężania wyzwań. Baw się wspólnie z innym graczem w sieci* lub w nowatorskim trybie „kanapowej współpracy” na dzielonym ekranie, abyście zawsze byli razem w tym samym świecie.
Odkryj sekrety tajemniczej przeszłości Aloy, badając oszałamiające miejsca zbudowane z LEGO, a zainspirowane światem Horizon. Przemierzaj bujne lasy i urwiste góry, nurkuj w głąb podziemnych Kotłów lub wspinaj się na ikoniczne żyrafy – wszystko to zostało pięknie oddane w klockach LEGO.