Mandate Order
„Stratagem”— doradcy, Sto Szkół Myśli, dyplomacja i polityka państwowa
Jak władca miasta lub feudalny książę, będziesz łączyć idee różnych szkół filozoficznych, tworzyć strategie dyplomatyczne i kształtować własną filozofię rządzenia. Sojusze, zawieszenia broni, handel czy wspólne wyprawy przeciw potężnym wrogom — każda decyzja dyplomatyczna może zmienić układ sił.
Za pomocą prostych poleceń rysowanych myszą możesz szybko rozstawiać formacje i wykonywać manewry takie jak okrążenie, przełamanie, szturm czy obrona. Szarże rydwanów, oblężenia twierdz, pola bitew z tysiącami żołnierzy oraz pseudo-fizyczny system odrzutu tworzą bardziej immersyjne doświadczenie starożytnej wojny.
Składaj ofiary Niebu i Ziemi, modląc się o pomyślność swojego państwa. System rytuałów wpływa na klęski żywiołowe, katastrofy i skutki różnych wydarzeń. To, jak odpowiesz na te próby, stanie się sprawdzianem twojego osądu i wyborów moralnych.
„Reforma”— koordynacja przemysłu, logistyka jako fundament potęgi
Dzięki rozwojowi technologii, ulepszeniom budynków i systemom logistycznym doświadczysz nie tylko postępu narzędzi i technik, ale także głębokiego wpływu przemian instytucjonalnych i cywilizacyjnych.
Drewno, rudy metali, zboże i inne surowce przechodzą przez etapy pozyskiwania, przetwarzania, magazynowania i dystrybucji, tworząc pełny łańcuch przemysłowy.