Martha Is Dead
Gra jest przeznaczona dla dorosłych odbiorców i otrzymała kategorie ESRB M (Mature 17+), PEGI 18 i USK 16. Gra nie jest przeznaczona dla odbiorców, których poruszają sceny dla dorosłych, w których występuje krew, ćwiartowanie i oszpecanie ciał ludzkich, poronienia i samookaleczenia.
W czasie gdy konflikt między Niemcami a Aliantami nasila się, zostaje odnalezione zmasakrowane ciało kobiety... to Martha!
Martha nie żyje, a jej siostra bliźniaczka Giulia, młoda córka niemieckiego żołnierza, musi sama zmierzyć się z traumą spowodowaną stratą i skutkami morderstwa. Droga do prawdy spowita jest tajemniczym folklorem oraz przerażającymi obrazami wojny, która nadciąga coraz bliżej.
To druga gra od LKA, nagradzanych twórców The Town of Light i specjalistów w grach fabularnych osadzonych w rzeczywistości i koncentrujących się na trudnych tematach.
Martha is Dead eksploruje temat straty, relacji oraz psychologicznych odcieni mrocznego okresu w historii z perspektywy młodej kobiety, która szuka prawdy, ale która również ma własne sekrety.
Swobodnie przemierzaj zapierające dech w piersiach toskańskie krajobrazy — piechotą, łodzią lub na rowerze. Rzeczywistość, w której została osadzona fabuła Martha Is Dead, i jej kontekst historyczny zostały zainspirowane prawdziwymi wydarzeniami i miejscami, które wiernie odwzorowano zgodnie ze stylem LKA.
Rozegraj wiele sekwencji marionetkowych w teatrze lalek, żeby przypomnieć sobie tłumione wspomnienia.
Rób zdjęcia dla czystej przyjemności, ale również po to, żeby robić postępy w grze i dowiedzieć się więcej o jej świecie. Symulator przeprowadzi Cię przez sztukę fotografii w latach 40. ubiegłego stulecia i będziesz w stanie wywoływać zdjęcia w pełni sprawnej ciemni w grze!