Marvel's Midnight Suns
Marvel's Midnight Suns to wyjątkowe połączenie bogatej historii, personalizacji postaci, ich rozwoju i relacji znanych z RPG z taktyczną strategią i nową, rewolucyjną mechaniką walki opartej na kartach. Po mroczniejszej stronie uniwersum Marvela stworzysz nierozerwalne więzi z legendarnymi Superbohaterami Marvela i niebezpiecznymi nadprzyrodzonymi wojownikami, by stanąć do walki z największym zagrożeniem świata… demonicznymi siłami Lilith i starszego boga Chthona.
Jesteś Hunterem, pierwszym w pełni konfigurowalnym, oryginalnym bohaterem w uniwersum Marvela. Personalizuj swój wygląd, reaguj na to, czego doświadczasz, a także buduj przyjaźnie z legendami Marvela, takimi jak Avengersi, X-Meni, Runaways i nie tylko. Zdecyduj, kogo zabrać ze sobą na misje, których zadań się podjąć i przeżyj wyjątkowe przygody.
Twórcy docenionej przez krytyków serii taktycznej XCOM przedstawiają wciągający i w pełni konfigurowalny system bitewny oparty na kartach, który nagradza myślenie w stylu Superbohatera. Wysyłaj oddziały Superbohaterów na taktyczne misje turowe, aby pokrzyżować plany siłom zła. Wykorzystuj swoje otoczenie, poruszaj się po polu bitwy, ustawiając idealny strzał lub serię, a następnie użyj niszczycielskich zdolności bohaterskich, aby zyskać przewagę w każdej epickiej potyczce.
W bitwach wykorzystasz najlepsze elementy z gier taktycznych i walk opartych na kartach w naprawdę wyjątkowym i ekscytującym doświadczeniu.
Poświęć czas na odkrywanie, co robią Superbohaterowie poza godzinami pracy. Eksploruj Opactwo — swoją własną, mistyczną tajną bazę — aby odkryć potężne, ukryte przedmioty i sekrety, które pomogą Ci w konflikcie z Lilith i jej sługami. Zaprzyjaźnij się i poznaj swoich ulubionych bohaterów Marvela, wchodząc z nimi w interakcje wykraczające poza komiksy czy filmy.