Master of Magic: Rise of the Soultrapped
Zobacz, jak przebudzenie się nowej potęgi nieodwracalnie zmieni krainy Arcanus i Myrror oraz doprowadzi do starcia pradawnych sił. Choć część starszych czarodziejów gardzi techmagią, nazywając ją wynaturzeniem współczesności, inni dostrzegają jej niepokojący potencjał.
Rzucaj przeróżne zaklęcia, które na niewyobrażalne sposoby łączą w sobie technologię i magię. Techmagia otwiera przed tobą nowe możliwości, pozwalając przywoływać sondy zwiadowcze (scouting probes), odsłaniać ukryte węzły (nodes) na mapie czy też wzmacniać jednostki przy pomocy cyberwróżek (cyber sprites).
Odkrywaj nowe miejsca w lochu technologii (tech dungeon), gdzie czają się tajemniczy i zbuntowani przedstawiciele nowej rasy Soultrapped. Pokonaj ich, aby zdobyć cenne zasoby i rozpocząć serię wydarzeń, które sprawdzą twoje możliwości w dalszych fazach gry.
Uwolnij pełny potencjał techmagii, dowódź potężnymi bohaterami i podbijaj krainy Arcanus i Myrror. Staw czoło wyzwaniu i zdobądź pełną kontrolę nad potęgą, jaką jest to niesamowite połączenie technologii i magii.