Monument Valley II
Witamy ponownie w świecie magicznych i tajemniczych monumentów w Monument Valley II, kontynuacji wielokrotnie nagradzanej i docenionej przez krytyków gry Monument Valley.
Monument Valley II to surrealistyczne i piękne doświadczenie z zupełnie nowymi środowiskami i łamigłówkami. Gra zachwyci graczy niepowtarzalnym stylem graficznym, inspirowanym złudzeniami optycznymi.
W przygodzie Ro i jej dziecka będziesz nieustannie odkrywać ekscytujące i tajemnicze mechanizmy oraz poznawać nowych przyjaciół na drodze.
Monument Valley II, kontynuacja docenionej przez krytyków gry Monument Valley, ponownie zaprasza graczy do świata magicznej i tajemniczej architektury w całkowicie nowej przygodzie. Gra jest w pełni samodzielna i nie wymaga znajomości pierwszej odsłony Monument Valley. Monument Valley II obejmuje zupełnie nowe światy i unikalne łamigłówki do odkrycia.
Dzięki całkowicie nowemu systemowi sterowania, zaprojektowanemu z myślą o PC, możesz wchodzić w interakcję z uniwersum Monument Valley w wyjątkowy i namacalny sposób. Teraz Monument Valley II jest bardziej inspirująca i piękniejsza niż kiedykolwiek wcześniej dzięki nowemu, panoramicznemu widokowi, który został stworzony specjalnie dla wyświetlaczy ultraszerokich i Full HD.