Mount & Blade II
Mount & Blade II: Bannerlord to długo wyczekiwana kontynuacja uznanego połączenia symulatora średniowiecznej walki i gry RPG, Mount & Blade: Warband.
Głęboki, ale intuicyjny, oparty na umiejętnościach kierunkowy system walki Mount & Blade pozwala Ci dowodzić i walczyć wspólnie ze swoimi oddziałami w pierwszej lub trzeciej osobie i brać udział w olbrzymich bitwach w czasie rzeczywistym.
Sprawdź swoje umiejętności walki z graczami z całego świata w wieloosobowym trybie „gracz kontra gracz”, włączając w to rozgrywki rankingowe i gry swobodne, lub stwórz własny serwer dzięki plikom serwera dedykowanego Mount & Blade II.
Dostosuj grę, aby przeżyć unikalną przygodę, korzystając z Mount & Blade II: Bannerlord - Modding Kit i podziel się swoimi kreacjami z innymi za pośrednictwem Warsztatu Steam.