Mushrooms: Forest Walker
Znajdziemy tu zarówno jadalne, jak i niejadalne grzyby, ale także specjalne grzyby o unikalnych właściwościach, które można wykorzystać jako składniki do leczenia i sporządzania mikstur o specjalnych efektach.
Podczas naszego spaceru po lasach spotkamy specjalne postacie i osobniki, które poszukują rzadkich grzybów - będziesz mógł pomóc w ich poszukiwaniach i otrzymać specjalne przepisy i przedmioty.