Neon Abyss
Neon Abyss to szalona platformówka akcji w stylu roguelike, w której w pełnym uzbrojeniu ruszasz do Otchłani jako część Ponurego Oddziału samego Hadesa. Dzięki nieograniczonej liczbie synergii przedmiotów i unikalnemu systemowi ewolucji lochów każda sesja gry jest inna, a każdy podjęty wybór wpływa na zmianę zasad. Przygotuj się na rozpętanie piekła!
Neon Abyss łączy dynamiczną akcję z zaawansowanymi mechanikami w stylu roguelike, pozwalając graczowi wcielić się w utworzonego przez Hadesa członka Ponurego Oddziału, mającego zinfiltrować Otchłań i stanąć do walki z Nowymi Bogami. Śmierć to dopiero początek, gdyż z każdą kolejną przegraną otrzymasz dostęp do mocy potężniejszych niż wcześniej.
Z każdą kolejną sesją gry zyskasz możliwość odblokowania nowych pomieszczeń, przedmiotów, bossów, specjalnych zasad, a nawet nowych zakończeń! Oznacza to, że każde podziemie jest wyjątkowe i posiada możliwość rozbudowy, jednocześnie dopasowując się do specyficznego stylu gry gracza.