Nexomon: Extinction
Nexomon: Extinction to powrót do klasycznych gier o łapaniu potworów, z zupełnie nową fabułą, ekscentrycznymi postaciami i ponad trzystoma Nexomonami do złapania i oswojenia.
Chwytaj i oswajaj 381 Nexomonów z dziewięciu typów żywiołów i obserwuj ich ewolucję w potężniejsze stwory.
Tyraniczne Nexomony grasują po świecie, a Gildia Poskramiaczy (Tamer's Guild) ma pełne ręce roboty... Czy uda ci się odmienić bieg wojny?
Rzuć wyzwanie zawodnikom i niebezpiecznym wrogom w przepięknie animowanych bitwach turowych.
Przemierzaj niebezpieczne krainy, od rozpalonych pustyń po skutą lodem tundrę, i obserwuj, jak wpływają one na twoje Nexomony.
Dynamiczny dobór trudności sprawia, że świat wokół ciebie będzie stawiał coraz trudniejsze wyzwania w miarę twoich postępów. Nawet pokonani poskramiacze wrócą silniejsi i gotowi do kolejnej walki!