Occupy Mars: The Game
Occupy Mars to pełna technologii gra z otwartym światem typu piaskownica, która opowiada o kolonizacji Marsa. Inspirację dla niej stanowiły obiecujące osiągnięcia inżynierii oraz firmy, które pracują nad uczynieniem ludzkości gatunkiem multiplanetarnym. Zbuduj swoją bazę i ulepszaj ją, odkrywaj nowe regiony, wydobywaj surowce, pozyskuj wodę, wytwarzaj tlen, uprawiaj rośliny i naprawiaj popsute części maszyn, aby przetrwać na Czerwonej Planecie!
Naucz się samodzielnie produkować żywność i zadbaj o to, aby uprawy przetrwały surowe warunki panujące na Czerwonej Planecie.
Przemierzaj różne regiony Marsa w poszukiwaniu cennych zasobów, odkrywaj tereny kopalne i znajdź najlepsze miejsce na wybudowanie miasta.
Zasiedlanie Marsa bywa trudne. Czasem coś eksploduje, zepsuje się albo pójdzie zupełnie niezgodnie z planem, dlatego naucz się radzić sobie ze zjawiskiem znanym jako „nagły nieprzewidziany demontaż”. Niekiedy musisz działać naprawdę szybko, żeby zapobiec wyczerpaniu powietrza, żywności lub energii.