Outer Wilds
Jesteś najnowszym rekrutem Outer Wilds Ventures – stawiającego swoje pierwsze kroki programu kosmicznego, którego zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi w osobliwym i nieustannie zmieniającym się układzie słonecznym.
Planety Outer Wilds pełne są tajemnic i ukrytych miejsc, które zmieniają się wraz z upływem czasu. Odwiedź podziemne miasto, nim pochłonie je piasek, lub eksploruj powierzchnię planety, gdy ta rozpada się pod twoimi stopami. Każda tajemnica strzeżona jest przez niebezpieczne otoczenie i katastrofy naturalne.