Paradise Lost
Wojna trwała jeszcze przez 20 lat i skończyła się w płomieniach, gdy naziści zrzucili pociski nuklearne na większość Europy. W rezultacie serce Europy jest niedostępne dla reszty świata i pozostaje owiane tajemnicą całkowitego zniszczenia i śmiertelnego promieniowania.
Grasz jako Szymon, 12-letni chłopiec, który po śmierci matki przemierza pustkowia zniszczonej przez ataki nuklearne Polski i znajduje ogromny nazistowski bunkier. Chłopak szuka nieznanego mężczyzny z cenionego przez matkę zdjęcia. Kim jest? Czy zdoła go znaleźć?