Path of Exile
Path of Exile to darmowe RPG akcji online osadzone w mrocznym świecie fantasy Wraeclast. Dzięki rozległemu drzewku pasywnych umiejętności, klejnotom ze zdolnościami aktywnymi, które umieszcza się wewnątrz ekwipunku, i rozbudowanym systemom modyfikowania i tworzenia przedmiotów, gra daje niemalże nieskończone możliwości dostosowywania postaci. Wybieraj z siedmiu podstawowych klas i aż 18 specjalizacji dostępnych w grze. Graj w pojedynkę lub u boku maksymalnie pięciu znajomych.