Pathfinder: Kingmaker – Enhanced Plus Edition
Pathfinder: Kingmaker – Enhanced Plus Edition to pierwsze przeznaczone na komputer izometryczne, drużynowe RPG osadzone w uniwersum fantasy gry Pathfinder. Ciesz się klasyczną rozgrywką RPG, zainspirowaną grami takimi, jak Baldur's Gate, Fallout 1 i 2 czy Arcanum.
Dzięki wsparciu ponad 18 000 użytkowników serwisu Kickstarter i kompozytora Inona Zura, Owlcat Games z dumą prezentuje pierwsze izometryczne RPG na komputer, osadzone w popularnym uniwersum planszowej gry Pathfinder. Ciesz się klasyczną rozgrywką RPG, zainspirowaną grami takimi, jak Baldur's Gate, Fallout 1 i 2 czy Arcanum. Przemierzaj i podbijaj Stolen Lands, by uczynić je swoim królestwem!