PC Building Simulator
PC Building Simulator cieszy się już ogromnym sukcesem – wersja demo pre-alfa została pobrana ponad 650 000 razy – a w wyniku pieczołowitej pracy deweloperów gra jest teraz pełnoprawnym symulatorem budowania PC.
W trybie Career (Kariera) PC Building Simulator prowadzisz własną firmę zajmującą się budową i naprawą PC. Pracując w wygodnym warsztacie, musisz realizować zlecenia, które wystawią na próbę Twoje umiejętności techniczne.
PC Building Simulator zawiera szczegółowe instrukcje pokazujące, w jakiej kolejności należy zamontować poszczególne części, i przydatne informacje, dzięki którym nawet początkujący użytkownicy PC nauczą się, jak złożyć komputer.