PC Building Simulator 2
Aktualizacja 1.17 już jest i przynosi kolejną porcję ulepszeń! Rozbuduj swoje zestawy o nowe obudowy marek Kolink i Cooler Master, kolejne moduły pamięci RAM DDR5 od Corsair oraz dodatkowe karty graficzne najnowszej generacji od ASRocka, Palita i MSI. Do gry dołączyła również firma Biwin z ofertą zupełnie nowych nośników danych i pamięci. Co więcej, dzięki zaktualizowanym i bardziej intuicyjnym układom sterowania praca przy stanowisku montażowym będzie przebiegać płynniej niż kiedykolwiek. Wskakuj do gry i zacznij budować!
Popuść wodze wyobraźni w trybie Free Build. Wybieraj spośród ponad 1200 komponentów, aby zaprojektować i zbudować potężny komputer. Zamontuj ulepszone chłodzenie wodne, podkręć procesor i kartę graficzną oraz dostosuj taktowanie pamięci RAM, żeby zwiększyć wydajność. Użyj benchmarków 3DMark i Cinebench do testowania i optymalizacji swojej konfiguracji.
Poznaj szczegóły swoich konstrukcji dzięki realistycznej symulacji sprzętu i oprogramowania. Optymalizuj chłodzenie za pomocą aplikacji Fan Control i kamery termowizyjnej, śledź zużycie energii za pomocą Power Monitor i dodawaj specjalne bloki wodne do układów karty graficznej, procesora, pamięci RAM i płyt głównych.
18 oryginalnych utworów z rozmaitych gatunków – od francuskiego touch po brytyjski garage, grime, rock indie, soulful dub i ballady synth popowe. Kompozytor Gavin Harrison wykorzystał klasyczne syntezatory i studyjne wyposażenie, wznosząc produkcję na nowe wyżyny i tworząc nastrojowy album o wyjątkowym charakterze i uroku retro.