Extended Edition
Wydanie Extended Edition zawiera 4 zachwycające latarnie morskie i plany 5 wspaniałych parków z różnego rodzaju rzeźbami.
W grze „Port Royale 4” obejmujesz pieczę nad kolonią jako młody i ambitny gubernator, który chce się przekonać, ile wysiłku trzeba włożyć, żeby z małej osady stworzyć tętniące życiem miasto handlowe.