Potion Permit
Mieszkańcy Moonbury potrzebują leczenia, a ty jesteś najlepszym farmaceutą w okolicy! Korzystaj z narzędzi, kotła i pomocy pieskiego towarzysza, aby diagnozować objawy, zbierać składniki, warzyć mikstury i leczyć choroby w tej otwartej grze RPG z elementami symulacji.
Moonbury ma mniej więcej 30 unikatowych mieszkańców, którzy będą czasem chorować i prosić cię o pomoc. Chorzy mieszkańcy będą przerywać swoje harmonogramy, aby odpocząć w łóżku i wyzdrowieć.
Hmm... niskie tętno i spuchnięta wątroba? A może skurcze w ramieniu? Nie, to wyraźna oznaka palących płuc. Ten pacjent zjadł zbyt dużo żelatyny! Łatwo temu zaradzić – wystarczy stworzyć miętową czarę.
W wolnym czasie między pacjentami będziesz w stanie swobodnie zwiedzać Moonbury oraz otaczające je obszary. Poznaj lepiej różnych mieszkańców, odpocznij w karczmie lub idź na ryby, aby złapać coś na kolację. Moonbury to czarujące miejsce, w którym czas zdaje się płynąć nieco wolniej. Żyje się tu spokojniej niż w wielkim mieście. Wraz z porą dnia zmieniać się będzie oświetlenie – rano ujrzysz jasne promyki słońca na zielonych łąkach, a wieczorem latarnie rozświetlą ulice miasteczka – ale jeśli chodzi o cele gry, nie ma ograniczeń czasowych.
Nie musisz czuć się w Moonbury samotnie! Na każdym kroku towarzyszy ci twój wierny pies. Może ci pomóc znaleźć ukryte przedmioty i wskazać ci kierunek do wybranych mieszkańców, wykonujących w czasie dnia różne zadania.