PUBG BATTLEGROUNDS
PUBG: BATTLEGROUNDS - strzelanka, od której zaczął się szał battle royale i w której zwycięzca bierze wszystko, jest dostępna do gry za darmo! Ląduj na różnorodnych mapach, zbieraj sprzęt i zaopatrzenie, po czym przetrwaj w zmniejszającej się strefie, gdzie każdy twój ruch może być ostatnim.
Rozgrzej się w drużynowym deathmatchu, wypróbuj stale zmieniające się tryby w arcade, weź udział w najnowszym wydarzeniu sezonowym lub utwórz własne lobby i zaproponuj znajomym, by sprawdzili się w czymś wyjątkowym.
Nie ma dwóch takich samych bitew, a wszystko opiera się na wyborach dokonanych, by wylądować, uzbroić się i przetrwać. Wejdź na pole bitwy Battlegrounds, gdzie zwycięstwo zależy od każdego ruchu i każdej decyzji, i walcz, by zostać ostatnim ocalałym.