Oryginalna gra RPG typu dopasuj 3 powraca! Puzzle Quest: Immortal Edition to najbogatsza wersja gry Puzzle Quest dopracowana z myślą o współczesnych graczach i obejmująca całą zebraną zawartość z niemalże 20 lat swojej historii. Wróć do korzeni oryginalnego Puzzle Quest: Challenge of Warlords, Revenge of the Plague Lord oraz The Legend Returns – wszystko razem w jednej przygodzie.
Puzzle Quest: Immortal Edition łączy w sobie klasyczną rozgrywkę typu dopasuj 3 z głęboką grą fabularną. Dopasuj co najmniej 3 klejnoty tego samego koloru w rzędzie, by zyskać manę potrzebną do rzucania zaklęć. Pokonuj przeciwników, zdobywaj przedmioty i nagrody oraz rób postępy, wykonując zadania!
Czy odważysz się stawić czoła wyzwaniu? Poddaj próbie swoje umiejętności dopasowywania 3 elementów, walcząc z potworami i złoczyńcami, by ocalić królestwo Etherii.