Realm of Dread
Wkrocz do świata grozy i napięcia Realm of Dread. Eksploruj tajemnicze lokacje, walcz o przetrwanie w królestwie nadprzyrodzonych bytów i odkryj sekrety ukryte w cieniu.
Realm of Dread to psychologiczny horror dla jednego gracza z mechaniką przetrwania. Pewnej nocy obudziłeś się w świecie pełnym nadprzyrodzonych bytów. Gdy zdasz sobie sprawę, że twoja rodzina zaginęła, udasz się w ciemność i zaczniesz ich szukać. Spacerując po ciemnym lesie, znajdziesz opuszczone miejsca do zbadania i znajdziesz nowy sprzęt do walki. Z każdą walką będziesz o krok bliżej swojej rodziny i dowiesz się, co tak naprawdę spowodowało to wszystko.
W krainie Realm of Dread, gdzie panuje noc i mgła, wkroczysz do miejsca wypełnionego strachem, napięciem i walką o przetrwanie. Napięta atmosfera i tajemnica nadprzyrodzonych istot będą wszędzie wokół ciebie, gdziekolwiek wkroczysz do tego świata koszmarów. Korzystając z ograniczonego wyposażenia, będziesz musiał walczyć lub uciekać, aby pozostać przy życiu.
Realm of Dread wzywa odważnych graczy na niezapomnianą podróż pełną grozy. Momenty napięcia mieszają się ze strachem i tajemnicą chodzenia w ciemności. Eksploruj różne miejsca, od opuszczonych fabryk po stare stacje kolejowe, od ciemnych lasów po podziemne struktury ukryte w cieniu, zmierz się z nadprzyrodzonymi istotami. W tym mrocznym świecie nigdzie nie jest naprawdę bezpiecznie.