Redfall
Wyspiarskie miasteczko Redfall w stanie Massachusetts jest oblegane przez legion wampirów, które doprowadziły do zaćmienia słońca i odcięły mieszkańców od świata zewnętrznego. Eksploruj otwarty świat i zanurz się w złożonej kampanii fabularnej, w której odkryjesz tajemnicę pojawienia się wampirów. Stwórz drużynę z innymi ocalałymi i zmierz się ze stworami łaknącymi krwi mieszkańców.
Redfall płynnie łączy elementy gry wieloosobowej i dla pojedynczego gracza, umożliwiając odkrywanie mrocznych tajemnic samodzielnie lub w maksymalnie czteroosobowym trybie współpracy. Członkowie drużyny mogą korzystać z różnorakiego wyposażenia i łączyć swoje atuty, szukając pomysłowych sposobów na powstrzymanie wampirzej apokalipsy. Gromadząc różnorodny arsenał broni i ulepszając swoją postać przy pomocy wyjątkowych umiejętności, możesz grać, jak chcesz: rzucać się w wir walki, skradać i łączyć różne mechaniki.
Stworzone w wyniku nieudanego eksperymentu i obdarzone metafizycznymi zdolnościami wampiry w Redfall będą wyzwaniem dla kreatywności twojej drużyny. By pokonać legion wampirów i ich fanatycznych wyznawców, wcielicie się w różnorodnych bohaterów, z których każdy posiada wyjątkową osobowość i specjalne umiejętności.
Redfall to klasyczna gra Arkane rozgrywająca się w szczegółowym świecie, który łączy to, co znane, z niewyjaśnionym. Za misternie zbudowanym otwartym światem Redfall stoją utalentowani projektanci poziomów, którzy stworzyli stację kosmiczną Talos I z gry Prey oraz miasto Dunwall z serii Dishonored. Będziesz toczyć walki na posterunkach kultystów i w nadnaturalnych metafizycznych przestrzeniach, zwiedzając niegdyś gwarne centrum miasta, nawiedzony las, opustoszały nadmorski bulwar i nie tylko, próbując rozwikłać wiele tajemnic Redfall.