Redout: Enhanced Edition
Redout to najszybsza gra, jaką kiedykolwiek stworzono. Czy będziesz w stanie sobie z nią poradzić? Tu nie chodzi o liczby na ekranie, chodzi o wibracje, zmieniające się w mgnieniu oka krajobrazy i budynki, kolizje przy dużych prędkościach, efekty, dźwięki oraz immersję: wszystko, co sprawia, że poruszasz się naprawdę SZYBKO.
Przygotuj swoje uszy na jedną z najbardziej intensywnych i dynamicznych ścieżek dźwiękowych, jaką kiedykolwiek skomponowano. Redout potęguje doznania i wykracza poza oprawę wizualną, zanurzając Cię w mieszance dźwięków oraz muzyki, która dostosowuje się do Twojego stylu gry i osiągnięć na torze.
Pełna kontrola to jeden z najważniejszych elementów sukcesu, gdy ścigasz się z prędkością 800 km/h. Redout wykorzystuje wiarygodny model fizyki oparty na kontrolerach quadkopterów oraz prawdziwe siły magnetyczne. Stworzyliśmy nową generację mechaniki sterowania antygrawitacyjnymi statkami. Zawsze istnieje sposób, aby pokonać zakręt bez hamowania, ale musisz się do tego przygotować i wykorzystać wszystko, co masz pod ręką. Umiejętne naprowadzanie, wymijanie i turbo przyspieszenie na wyjściu z zakrętu to podstawy: ulepszenia i wzmocnienia dadzą Ci jeszcze lepszą kontrolę nad zachowaniem statku. Musisz go opanować, zanim staniesz do rywalizacji na zaawansowanych torach.