Resonance: A Plague Tale Legacy
Wciel się w Sophię, śmiałą, młodą grabieżczynię, która 15 lat przed wydarzeniami A Plague Tale: Requiem ucieka przed pościgiem, próbując jednocześnie rozwikłać tajemnice swojej przeszłości. Daj się porwać nowej opowieści łączącej walkę, mity i przeznaczenie ze świeżym spojrzeniem na świat A Plague Tale.
Czy przetrwasz każdą próbę i krok? A może dołączysz do tych, którzy nigdy nie wrócili?