Return to Ash
Znajoma sala szpitalna zniknęła. Za oknem rozciąga się pusta, biała otchłań, ciągnąca się bez końca. Zamiast codziennych bólów i dolegliwości bohaterka budzi się w stanie, jakiego nie czuła od lat. Czy to sen, czy coś innego? Return to Ash to opowieść wizualna z silnym naciskiem na narrację, emocje i rozwój relacji między postaciami. To od twoich wyborów zależy, jak potoczy się podróż Ashleigh i jaki będzie finał jej historii. Poznaj tajemniczy świat po śmierci, zaprzyjaźnij się z innymi uwięzionymi w tym dziwnym czyśćcu i staw czoła niemożliwym, dręczącym próbom ze strony zakapturzonej istoty, nazywającej siebie „Śmiercią”.
– Wizualna opowieść oparta na narracji: przeżyj pełną emocji historię o życiu, śmierci i wszystkim, co pomiędzy.
– Unikalny styl graficzny: wyjątkowy, klimatyczny styl wizualny oddaje atmosferę zaświatów i ich tajemnic.
– Oryginalna ścieżka dźwiękowa: wsłuchaj się w piękną, emocjonalną muzykę, która towarzyszy każdemu etapowi podróży Ashleigh.