RiMS Racing
Twoja przygoda rozpoczyna się od wyboru wymarzonego motocykla. W RiMS Racing czeka na ciebie osiem najpotężniejszych europejskich i japońskich maszyn: Ducati Panigale V4 R, MV Agusta F4 RC, Aprilia RSV4, BMW M 1000 RR, Suzuki GSX-R1000R, Honda CBR1000RR, Kawasaki Ninja ZX-10RR i Yamaha YZF-R1. Motocykle te, odtworzone w najdrobniejszych szczegółach dzięki bliskiej współpracy z każdym z producentów, zapewniają też niezwykle wierne i realistyczne wrażenia z jazdy. To prawdziwe nieoszlifowane diamenty, które potrzebują jedynie nieznacznej obróbki, aby zabłysnąć!
Dzięki systemowi mechaniki, jakiego w symulacjach motocyklowych jeszcze nie było, możesz zdemontować wszystkie części swojej maszyny i zadbać o nie po każdym wyścigu, a także ulepszać je i poprawiać swoje osiągi. Poznasz każdą najdrobniejszą śrubkę, z której zbudowany jest twój motocykl. Przeglądaj katalog zawierający ponad 500 oficjalnych części zamiennych od największych marek w branży oraz ponad 200 oficjalnych elementów wyposażenia pozwalających na personalizację motocyklisty!
RiMS Racing rzuca cię w sam środek akcji dzięki systemowi sprawdzenia stanu motocykla (MSC). Pomaga ci on analizować zachowanie twojej maszyny w czasie rzeczywistym i zrozumieć, jak zoptymalizować jej osiągi. Temperatura tarcz hamulcowych, ciśnienie i zużycie opon, zachowanie zawieszenia wpływające na stabilność, ustawienia elektroniczne… Tak jak w rzeczywistości, konfigurację motocykla możesz dostosować do swojego stylu jazdy!
Poziom wierności i szczegółowości zapewniany przez zarządzanie mechaniką i MSC idzie w parze z realistycznym modelem fizycznym jazdy, dzięki któremu poczujesz emocje związane z najbardziej wymagającymi wyścigami torowymi. Liczne technologie wsparcia prowadzenia sprawiają zaś, że mniej doświadczeni gracze także mogą opanować techniki, które pozwolą im sięgnąć po zwycięstwo.
Silverstone, Laguna Seca, Suzuka, Nürburgring, Paul Ricard… Podróżuj dookoła świata i bierz udział w porywających wyścigach na dziesięciu wiernie oddanych oficjalnych torach. Gracze, którzy wolą drogi, mogą wyruszyć na pięć tras w oszałamiających plenerach Stanów Zjednoczonych, Norwegii, Australii, Hiszpanii i Włoch. Zostały one odtworzone, aby zapewnić inne wrażenia z jazdy na dwóch kółkach!
Tryb kariery w RiMS Racing daje ci kontrolę nad zespołem. Rozwiń swojego motocyklistę poprzez zarządzanie kalendarzem wyścigów, wybierz obszary, w których przeprowadzisz badania, i zwiększaj umiejętności teamu. Podejmuj właściwe decyzje i poprawiaj swoją wydajność w trakcie wyścigów, a otrzymasz szansę współpracy z kolejnymi producentami!