Rogue Spirit
Rzeczywistość i świat duchów zaczęły się przenikać – pokonaj armie Chaosu, by uratować poddanych Królestwa Midry przed demonicznymi najeźdźcami.
Rogue Spirit to trójwymiarowa gra akcji w stylu rogue-lite z elementami skradanki. Wciel się w ducha Księcia Królestwa Midry, opętuj wrogie postacie i pochłaniaj ich wyjątkowe umiejętności, by zwalczyć złe istoty plugawiące Twoje ziemie. Twoim zadaniem będzie pokonywanie i opętywanie przeciwników, by uzyskać ich umiejętności i dostosować swój styl walki do różnych okoliczności.
Każdy pokonany wróg stanowi możliwość zdobycia ciała dającego większą szansę na przetrwanie.