Saints Row
Mając u boku Neenah, Kevina i Eliego będziesz dowodzić The Saints. Wspólnie zmierzycie się z Los Panteros, Idolami i Marshallami, budując swoje imperium na ulicach Santo Ileso i walcząc o władzę w mieście. W końcu Saints Row to historia początkującego przedsiębiorstwa, które stawia pierwsze kroki w przestępczym świecie.
Poznaj największy i najlepszy jak dotąd otwarty świat Saints Row. W rozległym i wyjątkowym Santo Ileso doświadczysz różnorodności dzikich i ekscytujących zadań pobocznych, przestępczych przedsięwzięć i przebojowych misji, podczas których poprowadzisz samochód, chwycisz za broń i poszybujesz w specjalnym kombinezonie.