See Through My Eyes
Oto Marta. Piękna, młoda kobieta, która kocha muzykę, poezję i zapach wiosennych kwiatów na łące. Kocha życie tak jak wszyscy, chce być szczęśliwa tak jak wszyscy, ale nie widzi świata jak wszyscy.
Cierpi na zespół Stargardta, chorobę genetyczną, która stopniowo niszczy jej wzrok.
Marta żyje w tym samym mieście, w tej samej dzielnicy co Ty. Jednaj jej życie jest trudniejsze, wycieczka do innego miasta pociągiem to dla niej wyprawa.
See Through My Eyes to pierwszoosobowy symulator oraz gra fabularna, w której wcielasz się w postać Marty oraz innych osób dotkniętych schorzeniami wzroku. Twoim zadaniem jest pomóc im wykonywać różne codzienne i niecodzienne zadania przed jakimi stają każdego dnia. Korzystaj z transportu publicznego, kupuj bilety, odnajduj drogę w miejskiej dżungli i wiele innych czynności podejmuj, ale z nowej perspektywy.