Sherlock Holmes Chapter One
Wcielając się w rolę Sherlocka, tworzysz swoją historię poprzez decyzje, jakie podejmujesz w tym otwartym świecie. Podstęp, przemoc, oraz dedukcja – to tylko kilka narzędzi składających się na Twój arsenał. Twój tajemniczy towarzysz i powiernik, Jon, to jego kolejna część.
Wcielając się w rolę niefrasobliwego, młodego Sherlocka, który właśnie wkracza w dorosłość, będziesz pracować na swoją reputację w sposób dotąd niespotykany w innych grach czy opowieściach. Nie było nam nigdy dane ujrzeć arogancji i naiwności detektywa, który stał się legendą – teraz będziemy mogli sami jej doświadczyć.
Broń może pomóc wydostać się z kłopotliwej sytuacji, ale liczy się również styl – a tego nam nie brakuje. Użyj swoich genialnych umiejętności obserwacji, aby znaleźć słabe punkty u przeciwników i obezwładnić ich bez brudzenia sobie rąk.
Zanim pojawił się John Watson, Sherlockowi towarzyszył inny Jon – jego najlepszy i jedyny przyjaciel. Ale kim on tak naprawdę jest?
Akcja gry toczy się w XIX wieku, na tętniącej życiem wyspie w basenie Morza Śródziemnego – Cordonie, która wydaje się być niczym raj. Korupcja w polityce i przestępczość mają się świetnie, wyspiarze desperacko trzymają się tradycji i unikają obcych, co jeszcze bardziej utrudnia Twoje zadanie.
Każda opowieść ma dwie strony, a mieszkańcy Cordony mają swoje własne wyobrażenie na temat tego, czym są prawda i sprawiedliwość. To od Ciebie będzie zależało, czy ujawnienie prawdy przyniesie korzyść czy też ból – a także jak wpłynie to na rozwój Sherlocka.