SILENT HILL: Townfall
Simon Ordell zostaje ściągnięty na wyspę St. Amelia, by „wszystko naprawić”. Na miejscu zastaje miasteczko spowite gęstą mgłą, pozornie opuszczone, choć wciąż niespokojne.
Brnąc coraz głębiej i chcąc zrozumieć więź z tym miejscem i jego mieszkańcami, Simon natrafia na ślady przeszłości, które wypływają na powierzchnię.
W tej pierwszoosobowej przygodzie Simon musi eksplorować, unikać niebezpieczeństw i przetrwać, mając do dyspozycji ograniczone uzbrojenie i narzędzia, w tym kieszonkowy monitor CRTV, dzięki którym może wyłapywać niestabilne sygnały. Unikanie wrogów jest emocjonujące, walka zaciekła, a narracyjne zagadki odkrywają prawdę, która nie chce pozostać pod powierzchnią.
SILENT HILL: Townfall to pełnowymiarowy, niezależny psychologiczny horror, którego akcja rozgrywa się w mroźnej, odciętej od świata Szkocji w roku 1996.
Spowite mgłą ulice, opuszczone osiedla i zapomniane zakamarki opowiadają historię poprzez atmosferę i przeszłość. Rzeczywistość i złudzenia przeplatają się subtelnie, by wciągnąć graczy w prawdziwy i namacalny świat St. Amelia.
SILENT HILL: Townfall oddaje klimat pięknych, spowitych mgłą szkockich ulic, stanowiących tło dla wyjątkowej i przejmującej historii. To nie tylko horror, a opowieść o wejrzeniu w głąb siebie, o utracie i konsekwencjach.
Tu strach budują drobne szczegóły, momenty spokoju oraz długi cień przeszłości Simona.
Jest to pierwsza pełnoprawna gra z serii SILENT HILL rozgrywana z perspektywy pierwszoosobowej. Gracze poznają spowite mgłą miasto i jego przytłaczający klimat oczyma Simona Ordella.
Każdy trzask, szum i krzyk sprawia, że niebezpieczeństwo zdaje się jeszcze bliższe, z kolei kreatywna oprawa dźwiękowa buduje bogaty i przerażający pejzaż dźwiękowy. W pełni dynamiczna ścieżka dźwiękowa autorstwa Pilotpriest zmienia się pod wpływem działań gracza i przeciwników.