Skul: The Hero Slayer
Ataki ludzi na Zamek Króla Demonów zdarzały się już wcześniej, i to wielokrotnie. Tym raz jednak łowcy przygód postanowili połączyć siły z cesarską armią oraz herosem Carleonu, by ostatecznie zmieść demony z powierzchni ziemi. Przypuścili atak na twierdzę demonów i dzięki przytłaczającej liczebności udało im się obrócić ją w ruinę. Wszystkie demony przebywające w zamku trafiły do niewoli – wszystkie oprócz szkielecika imieniem Skul.
Skul nie jest zwykłym szkieletem. Oprócz budzącej respekt smykałki do walki jest też w stanie posiąść nowe umiejętności, zależnie od noszonej przez siebie czaszki. Możesz nakładać nawet 2 czaszki naraz, a każda z nich charakteryzuje się innym zasięgiem ataku, prędkością i siłą. Wybieraj combosy dopasowane do Twojego stylu gry i przełączaj się między nimi w ferworze walki, aby pokazać wrogom, gdzie ich miejsce. Moc należy do Ciebie!