Sniper Ghost Warrior Contracts 2
Zostań Ravenem, snajperem-zabójcą i likwiduj liczne cele w kampanii dla jednego gracza. Czekają cię strzały na ekstremalne dystanse przekraczające 1000m, przygotuj sprzęt i zakosztuj najbardziej ekscytującej części serii.
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 to największe wyzwanie w dotychczasowej historii uznanej przez krytyków serii, wprowadzające strzelanie na ekstremalny dystans przekraczający 1000 metrów. Przeżyj emocjonującą kampanię dla jednego gracza rozgrywającą się na współczesnym Bliskim Wschodzie i weź udział w napiętej, taktycznej walce w samym sercu terytorium wroga.
Wciel się w Ravena, snajpera-zabójcę do wynajęcia i wykonaj serię nowych kontraktów w opanowanym przez bezprawie regionie Bliskiego Wschodu, leżącym przy granicy Libanu i Syrii. Musisz wypełnić misję, która zdaje się niemożliwa: obalić złowrogi przestępczy syndykat i sprowadzić jego przywódców przed oblicze sprawiedliwości.
Weteranów serii czeka nowe wyzwanie: Sniper Ghost Warrior Contracts 2 wymaga opanowania nowych umiejętności, skupienia i precyzji, gdyż po raz pierwszy w historii serii wiele celów znajdzie się w odległości ponad 1000 metrów od gracza.
Gra SGW Contracts 2, kolejne dzieło autorów poprzedniej części cyklu, jeszcze bardziej podnosi poprzeczkę realizmu snajperskiego fachu. Musisz opanować bogaty arsenał oparty na realistycznym wyposażeniu wojskowym, odkrywać rozległe terytoria, które nigdy dotąd nie były jeszcze tak szczegółowe i mierzyć się najbardziej realistycznymi przeciwnikami w całej serii.
SGW Contracts 2 osiąga nowy poziom realizmu dzięki zoptymalizowanej grafice, ulepszonej ilości klatek na sekundę i usprawnionemu silnikowi gry, stając się najlepiej jak dotąd prezentującą się odsłoną serii. Wykonuj niesamowicie realistyczne ciche zabójstwa ukazane z niezwykle brutalną szczegółowością dzięki specjalnemu trybowi kamery.