Sonic X Shadow Generations
Shadow the Hedgehog wraca z klasycznym oraz współczesnym Sonikiem w SONIC X SHADOW GENERATIONS – nowej kolekcji z dwoma stylami rozgrywki!
Graj jako Shadow w nowej kampanii fabularnej z niespotykanymi dotąd zdolnościami, które dowodzą, dlaczego jest on znany jako ostateczna forma życia! Pędź przez najważniejsze etapy historii Shadowa, odkryj sekrety ukryte w rozległym, centralnym świecie i odblokuj nowe moce, aby pokonać Black Dooma i ocalić świat.
SONIC X SHADOW GENERATIONS zawiera także w pełni remasterowaną wersję hitowej gry SONIC GENERATIONS – podróży w czasie poprzez kultowe etapy 3D i 2D Sonica z ulepszoną grafiką i nową bonusową zawartością.
W tej nowej samodzielnej kampanii nemezis Shadowa – Black Doom – powraca i grozi ponownym przejęciem władzy nad światem. Shadow musi udać się w podróż w przeszłość, zmierzyć się z bolesnymi wspomnieniami oraz odblokować nowe, mroczne moce, aby uratować świat.
Okiełznaj nowe moce Dooma, które otrzymuje Shadow, aby zmierzyć się z hordami wrogów oraz platformowymi wyzwaniami jak nigdy wcześniej. Surfuj po wodzie, lataj nad przeszkodami i zatrzymuj czas dzięki przywróconej mocy Chaos Control!
Przeżyj na nowo kultowe poziomy z wcześniejszych przygód Sonica i pędź przez oszałamiające etapy w 2D i 3D wypaczone przez Black Dooma jako Shadow, który usiłuje złożyć linię czasu w całość i przeszkodzić złoczyńcy w realizacji jego planów.
Rozprostuj nogi w całkiem nowym centralnym świecie zainspirowanym rozgrywką z otwartymi poziomami z gry Sonic Frontiers. W miarę zdobywania nowych mocy Shadow będzie mógł biec coraz dalej i odkrywać sekrety ukryte na swojej drodze!
Przeszłość spotyka się z teraźniejszością w SONIC GENERATIONS! Gdy Dr. Eggman sprzymierzył się z dawnym sobą oraz tajemniczym Time Eaterem, by wymazać dawne porażki oraz napisać historię od nowa, rozrzucili oni Sonica i jego przyjaciół w czasie i przestrzeni. Teraz współczesny i klasyczny Sonic będą musieli połączyć siły, aby pokonać podłe trio i przywrócić swoją linię czasu!
Skacz przez hitowe dwuwymiarowe i trójwymiarowe wersje kultowych etapów z poprzednich gier z serii Sonic i ciesz się ulepszoną grafiką oraz nowymi przerywnikami.
Ratuj Chao ukryte na każdym poziomie, zdobądź najlepszy wynik na flipperze w zonie Casino Night i zajrzyj do muzeum, aby obejrzeć zawartość zakulisową, posłuchać muzyki i wiele więcej!