Space Accident
Twoim bohaterem jest Andy Freeman, inżynier techniczny statku kosmicznego Zeus-M700, wysłanego na wyprawę na satelitę Jowisza w celu jego kolonizacji. Jednak to, co zostało wymyślone, nie zawsze idzie zgodnie z planem...
Jest rok 2119. Rozpoczął się punkt zwrotny w historii kosmosu. Moment rozpoczęcia kolonialnego rozwoju obiektów Układu Słonecznego. Państwa szybko zaczęły opracowywać i wdrażać swoje projekty, dążąc do ustanowienia władzy na jeszcze niezbadanych terytoriach kosmicznych. Jedną z takich misji była wyprawa "CCM-1" (Callisto Colonization Mission), której celem był satelita Jowisza - Callisto.
W tej grze musisz nie tylko rozwiązywać trudne zagadki i odkrywać fabułę, ale także znaleźć zawiłości mechaniki gry, które pozwolą ci przejść dalej. Zwracaj uwagę na szczegóły!