Star Trek Online
Darmowa rozgrywka — Doświadcz gry MMO AAA całkowicie za darmo. Od 1 do 65 poziomu!
Wybierz swoją frakcję — Walcz dla Federacji, Republiki Romulan lub Klingońskich Sił Obronnych. Każda frakcja posiada swoje własne statki i taktyki.