Star Wars Outlaws Deluxe Edition
Zestaw „Szelma infiltratorka” obejmujący elementy kosmetyczne dla Kay i Nixa oraz do ścigacza i Śmiałka.
Zestaw „Sabakowa szycha” obejmujący elementy kosmetyczne dla Kay i Nixa oraz do blastera, ścigacza i Śmiałka.