Sunderfolk
Zagraj w pierwsze cztery misje Sunderfolk za darmo! Sprawdź swoje umiejętności w taktycznych starciach, wypróbuj preferowany styl sterowania (aplikacja na telefon lub mysz i klawiatura) i rozpocznij przygodę z pełną listą unikalnych bohaterów. A co najważniejsze, twoje postępy zostaną przeniesione do pełnej wersji gry po zakupie.
Odkryjcie na nowo wieczory z grami dzięki Sunderfolk, taktycznej kooperacyjnej grze RPG zbliżającej ludzi. Niezależnie od tego, czy tworzycie zespół z całego świata poprzez tryb online i używacie myszki i klawiatury, czy też gracie w trybie kooperacyjnym na kanapie, w którym kontrolerami są wasze telefony, Sunderfolk dostosowuje się do grupy. To wasza impreza, wasz plan i wasza historia, którą warto opowiedzieć.
Sterujecie telefonami? Tylko gospodarz musi posiadać grę! Znajomi dołączają za darmo, używając bezpłatnej aplikacji Sunderfolk Controller jako talii kart, przewodnika i kontrolera. Wystarczy zeskanować kod QR na wspólnym ekranie, by dołączyć do gry.
W przerwach między bitwami odpocznijcie w uroczej wiosce Arden. Ulepszajcie sklepy, odkrywajcie sprzęt, dzielcie się obfitymi posiłkami i nawiązujcie kontakty z mieszkańcami. Pamiętajcie, że niektórzy mogą stać się czymś więcej niż tylko przyjaciółmi.
Magia wspólnego spędzania czasu przy stole, bez żadnych przygotowań. Niezależnie od tego, czy dzielicie się przekąskami na kanapie, czy opracowujecie strategię podczas rozmowy głosowej online, Sunderfolk łączy znajomych i bliskich dzięki przemyślanej strategii i wspólnej zabawie. To dokładnie taki wieczór z grami, jakiego oczekujecie.