SUPER CRAZY RHYTHM CASTLE
Niezapomniana podróż na luzie i z tańczącymi stopami. Staniesz się jednością z muzyką i szaleństwem. Niespodziewani bohaterowie, witamy w Rhythm Castle!
W środku czeka nieokiełznany Król Ferdynand, gotowy chronić swoją koronę i zepsuć ci dzień. Przejdź przez jego zwariowane wyzwania i pokonaj go na jego własnych zasadach.
A na niej ponad 30 utworów – wraz z kilkoma bonusami – więc przygotuj się m.in. na rocka, hip hop czy dubstep.
Chaotyczna, pełna zabawy rozgrywka kooperacyjna, która jest łatwo dostępna. Nie brylujesz w grach rytmicznych? Każdy gracz może odtwarzać muzykę w trybie trzech lub czterech przycisków. Możesz też po prostu skupić się na łamigłówkach, podczas gdy znajomy zajmie się muzyką! Niezależne od tego, czy zagrasz solo czy ze znajomymi, przygotuj się na szaleństwo i wyzwania w Rhythm Castle.
Zależy ci na złotym medalu? Odblokuj i zagraj każdą piosenkę w Music Lab. Nie ma ściemy – tylko czyste beaty!
Gra autorstwa zwariowanych twórców stojących za Super Crazy Guitar Maniac Deluxe, istną sensacją wśród gier flash. W Super Crazy Rhythm Castle ten rytm wciąż trwa!