Kim jest druh Super Meat Boy?
Druh Super Meat Boy to element kosmetyczny dostępny w Fortnite od 31 marca 2026 r.
Po premierze gry, 31 marca 2026 r., gracze, którzy zakupili Super Meat Boy 3D, otrzymają również druha Super Meat Boya w Fortnite tego samego dnia. Pamiętaj, aby kupić Super Meat Boy 3D przy użyciu tego samego konta Epic, którego używasz do grania w Fortnite.
Druh Super Meat Boy może być dostępny do zakupu w sklepie Fortnite w późniejszym terminie.
Tak! Jeśli zalogowano się na konto Epic na PC lub urządzeniu mobilnym albo połączono konta konsoli z kontem Epic, druh Super Meat Boy będzie dostępny w twojej szafce Fortnite od 31 marca 2026 r.
Jeśli druh Super Meat Boy został już zakupiony, otrzymasz 1500 V-dolców w Fortnite zamiast druha Super Meat Boya.
Jeśli mieszkasz w Unii Europejskiej, gra Fortnite jest dostępna poprzez Epic Games Store na urządzenia przenośne. Użytkownicy iPhone’ów z Unii Europejskiej mogą także grać w Fortnite przez AltStore PAL.