Tandem: a Tale of Shadows
„Tandem: A Tale of Shadows” to nowe spojrzenie na gatunek logicznych platformówek – to side-scroller z niepowtarzaln? perspektyw? z góry i wyj?tkow? szat? graficzn?. Pomó? Emmie i jej misiowi Fentonowi rozwi?za? zagadk? zagini?cia znanego magika Thomasa Kane'a.
Wielokrotnie nagradzana gra „Tandem: A Tale of Shadows” oferuje pi?? przepi?knych ?wiatów w stylu wiktoria?skim inspirowanych dzie?ami Tima Burtona, Julesa Vernesa czy Conana Doyle'a. Gracze musz? ostro?nie prze??cza? si? mi?dzy widokiem z góry Emmy i horyzontalnym widokiem z boku Fentona, aby uj?? z ?yciem z tych ?wiat?ocieniowych wymiarów.
Podczas gdy duet pokonuje wymagaj?ce inteligencji przeszkody i przera?aj?ce zagro?enia, odkrywa wskazówki dotycz?ce znikni?cia Thomasa, dziwnej rodziny Kane'ów oraz ich miejsca w tym wszech?wiecie. Czy Emma i Fenton uciekn? z morderczej rezydencji pe?nej zwrotów akcji, czy te? ich los zosta? ju? przypiecz?towany?
Prze??czaj perspektyw? mi?dzy Emm? i Fentonem. O?wietlaj poziomy i rzuca? cienie jako Emma, obserwuj?c je z góry. Przemieszczaj si? Fentonem po cieniach rzucanych przez latarni? Emmy, obserwuj?c ?wiat z jego bocznej perspektywy.
Gracze obejrz? kreatywne i rozbudowanych przerywniki, a co sprytniejsi odkryj? sekretne pokoje ujawniaj?ce wskazówki dotycz?ce znikni?cia Thomasa Kane'a.